Regulamin realizacji zleceń wysłanych drogą, elektroniczną lub dostarczonych do siedziby firmy.
Regulamin realizacji zleceń
Regulamin realizacji zleceń wysłanych drogą, elektroniczną lub dostarczonych do siedziby firmy.
1. Poniższe warunki realizacji i płatności dotyczą kontrahenta, z którym nie zawarto szczegółowej umowy z odrębnymi warunkami.
2. Prosimy o kompletne wypełnienie druku zlecenia, co pomoże nam w jego możliwie szybkiej oraz bezbłędnej realizacji. Poprzez złożenie zamówienia Zleceniodawca zobowiązuje się do odbioru zamówionych prac (towarów, usług) oraz terminowej za nie zapłaty, o ile zlecenie nie zostanie przez Zleceniodawcę odwołane przed rozpoczęciem jego realizacji. Odwołanie zamówienia może odbyć się wyłącznie drogą mailową lub na piśmie.
3. Zlecenie nie zostanie wykonane bez uprzedniego potwierdzenia telefonicznego dla klientów którzy zlecają usługę po raz pierwszy.
4. W e-mailu oraz na zleceniu musi być zawarty opis każdego z załączonych plików zawierający między innymi:
- Rodzaj medium (materiał), na którym zostanie wykonany wydruk (plotowanie) np. papier, kalka, folia lub inne;
- Rozmiar docelowy wydruku (format lub wymiar w milimetrach) ewentualnie skala wydruku (nie skala rysunku) dla Autocad-a;
- Liczba kopii;
- Rodzaj wydruku:
- Dla wielkoformatowych (powyżej A3): kolor do 30% apli, pełen kolor, czarno-biały;
- Dla małoformatowych(A4,A3): kolor, czarno-biały.
5. Firma nie ponosi odpowiedzialności za:
- Nieprawidłową orientację papieru (pozioma, pionowa) lub rozmiar rysunku;
- Nieprawidłowe czcionki (brak polskich znaków itp.);
- Błędy oprogramowania (Word, CorelDraw) i przygotowania plików;
- Błędy wynikające z niestarannego określenia szczegółów;
- Opłacone zamówienia, których klient nie odebrał z siedziby firmy. Zalegające zamówienia nie odebrane przez miesiąc, mogą zostać zniszczone w niszczarce do dokumentów.
- Inne wady wynikające z nie przestrzeganie tego regulaminu.
6. Termin realizacji uzgadniany jest indywidualnie po zapoznaniu się z zakresem prac.
7. Podstawowe zasady naliczania cen za usługę wydruku/plotowania
- Pierwszy plot/wydruk liczymy jako plot/wydruk, kolejne jako kopie (patrz cennik).
8. Zlecając usługę Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z cennikiem oraz regulaminem.
9. Zleceniodawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli poprzez wykonanie jego zlecenia zostały naruszone prawa osób trzecich. Zleceniodawca zwolnił Wykonawcę ze wszystkich roszczeń osób trzecich z powodu takiego naruszenia praw.
10. Projekty, próbki, wzory i inne podobne prace wstępne powstałe na potrzeby Zleceniodawcy, będą wliczane do rachunku nawet w przypadku nie otrzymania na to zlecenia.
11. Zleceniodawca sprawdza towar niezwłocznie po otrzymaniu. W przypadku uznanych reklamacji Wykonawca może obniżyć cenę lub dostarczyć towar wolny od wad. Brak jakiejkolwiek części dostarczonego towaru nie upoważnia do reklamowania całej dostawy. W przypadku obniżenia ceny, towar nie może być ponownie reklamowany.
12. W przypadku reprodukcji kolorowych we wszystkich metodach drukowania - reklamacji nie podlegają nieznaczne odchylenia od oryginału. To samo odnosi się do porównania odbitek próbnych z drukiem nakładu.
13. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za powierzone nam nośniki danych (płyta, dysk itp.), oraz pozostawione oryginały, nie odebrane w ciągu miesiąca od pozostawienia w siedzibie firmy. Po upływie terminu, wszystkie przedmioty wymienione wyżej podlegają utylizacji.
14. Zastrzegamy sobie prawo do nie wykonania zlecenia, jeżeli nie będzie ono spełniało warunków Regulaminu.
15. Jeśli nie zostało ustalone inaczej płatność za usługę jest dokonywana gotówką lub kartą.
16. Powierzając nam dokumentację, klient liczy się z możliwością bezpowrotnego zniszczenia dotychczasowej oprawy. Usunięte zostaną też wszystkie zszywki, gwoździe etc. Nie każdą dokumentację da się oprawić ponownie w oryginalną oprawę - dokumenty takie mogą nie zostać ponownie zszyte/oprawione.
Dotyczy to w szczególności bardzo starych dokumentów.
17. Inne kwestie nie zawarte w w/w regulaminie reguluje Kodeks cywilny. Klient odwiedzając siedzibę firmy, zobowiązany jest do przestrzegania zasad BHP a także wszelkich wytycznych Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego, (np. Obowiązek zasłaniania ust i nosa maseczką, dezynfekcja dłoni).
W przypadku nie przestrzegania tych zasad, pracownik ma prawo odmówić obsługi.
18. Nie poprawiamy i nie edytujemy żadnych treści prac dyplomowych.